Terveisiä ja kuvia peräkonttikirppikseltä

4.10.2020

Yhdistys järjesti Peräkonttikirppiksen 27.9.2020. Upea aurinkoinen ja lämmin syksyinen sunnuntai vierähti mukavasti Metsäkylän yhtenäiskoulun parkkipaikalla. Myyjiä oli paikalla yli 20 autokuntaa ja tapahtuma keräsi kävijöitä tasaisena virtana koko kolmituntisen ajan. Makkara ja virvokkeet tekivät kauppansa, Karhen Ihaamaasta paikalla ollut poni ajelutti iloisia lapsivieraita ja kävipä paikalla poliisikin autoa esittelemässä ja jutustelemassa yleisön kanssa. Jättimäiset kiitokset kaikille myyjille, kioskin pitäjille ja Ihaamaalle!

KATSO KUVAT

Hallitus jää tuumailemaan mitä seuraavaksi keksitään ja ideoita edelleen otetaan kaikilta kyläläisiltä vastaan! Laittelehan sähköpostia metsakylan.asukasyhdistys@gmail.com tai käytä nettisivujen palautelomakkeita, jos sinulla on ehdotus toiminnan sisältöön tai haluat mukaan hallitukseen tai aktiivisesti muuten puuhastelemaan. Jäseneksi saa myös mielellään liittyä nettisivujen lomakkeella tai viestillä osoitteeseen jasen.metsakylanasukasyhdistys@gmail.com. Jäsenmaksu vuodelle 2020 on 10 euroa/talous.

Iloisin syysterveisin,

Metsäkylän asukasyhdistyksen hallitus