Vuosikokouksen päätöksiä

20.8.2020

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin 20.8.2020. Kokouksessa hyväksyttiin vuoden 2019 vuosikertomus ja tilinpäätös sekä toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2020. Jäsenmaksu vuonna 2020 on 10 euroa. Mikäli samasta taloudesta jäsenenä on useampi henkilö, voi toinen ilmoittaa olevansa rinnakkaisjäsen, jolloin jäsenmaksu peritään vain varsinaiselta jäseneltä. Jäsenille lähetetään vuosikokouksen päätöksistä kirje ja maksuohje. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Jarno Pohja ja jäseniksi Rami Kalliomäki, Helena Paju-Rantanen, Marko Takala ja Petri Vanhamäki. Toiminnantarkastajana toimii Riku Kolhanen ja varatoiminnantarkastajana Elina Järventausta. Hallitus piti järjestäytymiskokouksen vuosikokouksen jälkeen ja toimihenkilövalinnat näet yhteystietosivulta

Syyskuussa järjestämme peräkonttikirppiksen Metsäkylän yhtenäiskoululla. Tapahtumassa mahdollisesti myös ohjelmaa lapsille muiden järjestöjen toimesta. Valmistelu jatkuu ja tiedotamme mahdollisimman pian lisää!

Kiitos kokoukseen osallistuneille!