Uudella nimellään aloittava Metsäkylän asukasyhdistys hakee jäseniä

18.1.2020

Metsäkylän asukasyhdistys ry (ent. Metsäkylän omakotiyhdistys) on vuosikokouksessaan 28.10.2019 päättänyt aloittaa toiminnan aktivoinnin muutamien vuosien hiljaiselon jälkeen. Yhdistyksen jäsenrekisterin pitäminen on päätetty aloittaa uudelleen ja vanhojakin jäseniä pyydetään päivittämään tietonsa liittymällä jäseneksi uudelleen. Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Jäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus. Koska rekisterinpito aloitetaan alusta, liittymis- ja jäsenmaksuja ei vuonna 2020 peritä. Kuluvana vuonna pidettävä vuosikokous saattaa kuitenkin tuleville vuosille määrittää liittymismaksun sekä kohtuullisen jäsenmaksun yhdistyksen perustoimintojen kuten jäsenrekisterin ylläpitämiseksi ja muita viranomaismaksuja varten. Hallitus tiedottaa vuoden 2020 vuosikokouksen ajankohdasta kevään aikana. Liity siis nyt jäseneksi ilmaiseksi alla olevasta linkistä. Myös linkit yhdistyksen tietosuojaselosteeseen ja sääntöihin löytyvät alla.

Tietosuojaseloste Metsäkylän asukasyhdistys ry.pdf

Metsäkylän asukasyhdistys ry Säännöt.pdf